Як авторизуватися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП
Для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:
увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua;
обрати варіант входу до системи «За КЕП»;
обрати АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;
обрати файл ключа та ввести пароль;
натиснути «Увійти».
Авторизація в особистому кабінеті за допомогою КЕП дає можливість:
🔸 переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
🔹 отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
🔸 переглянути відомості електронної пенсійної справи;
🔹 подати запит на підготовку паперових документів;
🔸 перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
🔹 переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.
Що таке КЕП та де його отримати, дізнавайтеся за посиланням https://t1p.de/5l22m.
Як увійти на вебпортал за допомогою КЕП, дивіться у відеоінструкції — https://t1p.de/evhca.