Фото без опису

Для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:

увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua;

обрати варіант входу до системи «За КЕП»;

обрати АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;

обрати файл ключа та ввести пароль;

натиснути «Увійти».

Авторизація в особистому кабінеті за допомогою КЕП дає можливість:

🔸 переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;

🔹 отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;

🔸 переглянути відомості електронної пенсійної справи;

🔹 подати запит на підготовку паперових документів;

🔸 перевірити відомості в електронній трудовій книжці;

🔹 переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.

Що таке КЕП та де його отримати, дізнавайтеся за посиланням https://t1p.de/5l22m.

Як увійти на вебпортал за допомогою КЕП, дивіться у відеоінструкції — https://t1p.de/evhca.