Фото без опису

Щорічно у рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна» в навчальних закладах Очеретинської селищної територіальної громади проводиться «STEM-тиждень», мета якого - популяризація серед учнів наук технології, інженерії та математики. Програма STEM-тижня, який проводився з 21.04 по 25.04.2025р. на рівні громади, передбачав проведення конкурсів, інтелектуальних змагань, захист дослідницьких робіт, виставку учнівських наукових розробок. У заходах взяли участь здобувачі освіти, педагоги, батьки. Долучилися до STEM-тижня і керівники професійних спільнот вчителів природничих дисциплін Покровської територіальної громади.

Для учнів початкової школи цей тиждень став відкриттям «медового світу». Вони здійснили захопливу подорож у дивовижний світ маленьких трудівниць – бджіл. Учні ознайомилися з інженерними особливостями вулика, розгадували його геометричні загадки, досліджували властивості меду, заглибились у розуміння ролей кожного члена бджолиної спільноти, дізнавалися, як сучасні технології допомагають у вивченні та збереженні бджолиного дива.

Здобувачі освіти середньої та старшої школи акцентували увагу на глобальних екологічних проблемах. Програма тижня занурила їх у світ глобальних та масштабних викликів . За п’ять днів STEM-тижня учні вчилися бути ощадливими щодо використання електроенергії, відкривали секрети розумного споживання та сталого використання природних ресурсів; зустрілися з транспортом нового покоління, проєктували екологічні міста мрії; перетворювали екологічні ідеї на мистецтво та дизайн, вчилися створювати гармонію між природою та будівництвом, презентували свої еко-вироби.

Всі п’ять днів STEM-тижня учасники креативили, досліджували, вдало та цікаво захищали свої проєкти , реалізовували інженерні виклики, випробували себе в ролі науковців та отримували задоволення від спілкування.

Організаційний комітет з питань проведення STEM-тижня підвів підсумки та відзначив дипломами найбільш активних та креативних учасників заходу.

STEM-тиждень допоміг здобувачам освіти повірити в себе , посприяв вихованню самостійності мислення, волі, наполегливості у досягненні цілей, зацікавленості у вивченні предметів та дав змогу зробити освітній процес цікавим, змістовним та корисним.

Центр професійного розвитку

педагогічних працівників